Arslan
Ramak kaldı dermişim 😂
3 çocuk olunca parmak izi v.s cok oluyor. Gelenim gidenim oluyor. Yalnız bakıyorum çocuklarıma, kimsem yok. Onun için temiz otursunlar. Tam bir yuva olsun kızlarıma diye uğraşıyorum. Mesela günlük sıcak yemek, tatlı yaparım. Tatlıyı hamur işini cok seviyorlar. 1 günde biter. Yesinler de tek. Cok mutlu oluyorum. Yani beni siz anlayamazsınız. ☺️