kızlarr 4 aylık bebeğim var. bebeklerin ekranı görecegi sekilde ailelerimizle günlük 5 dk. filan görüntülü konusması zararlı mı? tv vs kesnlkle açmıyoruz ama aileleri aradgmzda telefondan onları görecek sekilde em az 5 dakika konusuyor endişeleniyorum çünkü telefon ekranı çok ilgisini çekmeye başladı.