Merhaba arkadaşlar
bebeğim uyurken sıçrıyor sonra uyanıp ağlıyor . Bazen çok derim uyurken çok şiddetli ağlamaya başlıyor . Gaz sorunumuz yok . Bu ara meme reddi yaşıyoruz. Neden olur acaba ne yapmak gerekir çok üzülüyorum öyle ağlayınca . Gündüz uykuları çok değişti . 10 dk ya falan düştü ☹️