Kızlar merhaba. Doktorumuzun önerisiyle 4.5 aylıkken tadımlara başlayacağız. Kızım %80 mama ağırlıklı beslenen bi bebekti anne sütünü de sağarak veriyordum fakat bazı sebeplerden dolayı keseceğim gibi o yüzden doktoru kaşık maması da verebileceğimi söyledi. Peki bu kaşık mamasını biberonla verebilir miyim? Günde kaç kere verebilirim? Mamayı sma kullanıyoruz. Kaşık mamasını da hipp marka içime sindi biraz araştırma yaptım da 4+ pirinçli olanı kullanmayı düşünüyorum. Ama biberonla vermek istiyorum gece uykusuna geçmeden önce falan. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻