Ecre41 büyük oğlum 3 yaşındaydı küçüğüm dogdugu zaman annem bir ay kaldı gidicekte çocuklarla yalnız kalicam diye çok strese girdim, gittiler bende sürekli Bi herseye yetişme çabası, sanki Bi işin ucunu bırakırsam hepten düzen muzen kalmayacak hissi ilk 10 gün acaıp yıprattıım kendimi, asla oturmama izin vermiyordum çocuklardan fırsat bulur bulmaz ev işi yemek su bu sonra baktım kendime yazık ediyorum biraz gevsettim kendimi, okadar endişeliydimki 3.5 aylık oldu küçük oğlum şimdi büyüdükçe kolaylaşıyor tabi işler, size tavsiyem ben gibi herseye yetişme telaşınız olmasın çok aşırı yıpratıcı Bi durum, zamanla herkez birbirine alışıp uyum sağlıyor zamana bırakın korkmayin hiç 🤗