Sekerportacalilay yapışıklık varsa müdahale gerekir, tedavi edilmezse yapışıklık artar. Doktorunuzun sizi doğru yönlendiremediğini düşünüyorum.
Benim kızımda da olmuştu. İdrarını yapamama gibi bir sorunu yokken bile doktoru direkt müdahale etmişti. İlerlerse kesi atılması gerekebiliyoe çünkü yani cerrahi bir müdahale gerekebiliyor. Hiç zorlamadan hafifçe esnetti, Estriol krem yazdı. Toplu iğne ucundan daha az sür dedi. Zaten kremin ucu da minicik. 2 günde tamamen geçti yapışıklık ve bi daha tekrarlamadı.
Islak mendil bi süre kullanmayın, su ve pamukla temizleyin. Vajina içinde pişik kreminin birikmemesine de dikkat etmelisiniz. Geçmiş olsun🙏