Tehay Özel bolge icin soruyorum kizlar sezeryanimin 1 ayi doldu biraz korkuyorum agdayi çekince acaba agri olurmu denemeye korkuyorum suan
1prens1prensesannesii Tehay doktor 40 çıkınca yaptırabilirsiniz dedi ama ben 2 ay sonra yaptırmıştım korkumdan hiç acımadı
Eymenduygy Tehay benim kesi yerinde yok bi şey ama ben ağdayı çekememe korkusu oluştu🤣 2 ay sanırım böyle sürdü 🤷🏼♀️ Sonra gaza geldim yavaş yavaş 🤣
Sumeyyebaglan 40ım çıkar çıkmaz kuaföre gidip ağda yaptırmıştım bi sıkıntı olmadı ağrı sızı falan zaten o bölge hissiz baya
Buse60 Tehay canım benim 40 im çıktı ben 40 çktktan 1 2 hafta sonra gitmiştim agdaya yani 1 1.5 aylık Ken ağda oldum orası uyuşuk olduğu için hiç bişey hissetmiyorsun bende korkuyordum korklck hiç bişey yok rahat ol cnm