Tugbaalya Bebegim 3 ay 15 günlük gecen hafta doktora gittik cildindeki kızarıklıklar icin egzama oldugunu soyledi ve mustelanin nemlendiricisini onerdi dun gecmedigi icin tekrar gittik kortizonlu krem verdi 1 hafta kullanmam için tecrübelerinizi paylasabilirmisiniz bu konuda tekrarlamaması icin neler yapabilirim 🙏🏻
Emirim Tugbaalya egzama varsa sabah aksam nemlendirmelisiniz. Banyoda lif yok yunlu peluslu orme kiyafet yok sampuan ve deterjan bitkisel olmalı kiyafetler cift durulama yapilip utulenmeli. Kortizonlu kremler uzun sure kullanılmamalı ve egzamaya neden olan sey bulunmali.
CihangirAlp27 Tugbaalya dut suyu ıyı gekıyormus canım egzama olan bolgeye sureceksın bı dene ıstersen
Tugbaalya Emirim neden oldugunu bulamadi doktorumuz cildi cok hasas ve kuru oldugunu söyledi surekli nemlendiriyorum artik kortizonlu kremi 1 haftadam fazla kullanma demisti doktorumuz 🙏🏻
Tugbaalya Caglaaa 1 haftadir perisan olduk bizde sanirim kaşınıyor birde krem sürerken cok ağlıyor 😏 cok gecmis olsun sizede🙏🏻
balyanakannesielif Bebeklerde egzamanın en önemli nedenlerinden biri cildin aşırı kurumasıdır, suyla sık temasta bulunmak derinin nem kaybına neden olduğundan çok sık banyo yapmak cilt kurumasına davetiye çıkarıyor. Banyo sonrası 3-5 dakika içinde bebeğinizin teni nemli haldeyken, egzamalı bölgeye doktorunuzun önerdiği merhemlerden sürün. Hindistan Cevizi Yağı Bu yağ antibakteriyel özellikleri ile egzama tedavinizde etkilidir. Banyo sonrası bebeğinizin nemli cildine hindistan cevizi yağını uygulayabileceğiniz gibi, direk küvet suyuna da bir yemek kaşığı ekleyebilirsiniz.
Tugbaalya Emirim farkli bisey yemiyorum aslinda yumurta yemiyi biraktim Birde doktorun verdigi nemlendiriciyi kullanimca duzelmeler oldu fakat gecmiyor 😏
Emirim Tugbaalya allah yardimciniz olsun gecer insallah birn once ben domates kabak yiyince kabariyor oglum uzun sure kati diyet yaptik o yuzden