Serrax Kızlar günde sadece 1 kez mama veriyorum normalde geceleri. Ama gündüz uyumuyor resmen sürekli kucak istiyor ağlıyor huzursuz yani. Hani meme sarhoşluğu denir ya benim oğlum da olmuyor işte. Çişli bez sayısı da iyi aslında ama memeyi emip rahatlamış durmuyor. Ya da ben hiç öyle 2 saatte bir falan emzirmiyorum uyumadığı sürece sürekli emiyor. Bugün artık dayanamadım mama verdim şimdi çocuğum daha mama bitmeden uyudu. Aç mıydı da uyumuyordu😔çok üzülüyorum sizlerin nasıl?
Gokce1504 Serrax bizde bugün sabah 9dan beri memedeyiz. Sürekli bezine bakıyorum çiş yaptı mı aç mı diye. Psikolojik olarak çok zor ya. Normalde mama veriyorum 2 kere falan bugün hiç vermedim bende direk doymadı mı diyorum bilmiyorum
simaysmother Serrax çişli bez sayısı yeterliyse doyuyordur, bence başka bir derdi var memeden teselli arıyor olabilir. kızım 2 ay 5 günlük gündüz 2buçuk 3 saat arayla gece 4 saat arayla emer. bir dönem gaz sancısı çekti o ara memeden ayrılmak istemiyordu.
Serrax Sizler emzirip sonra 2 saat durdurabiliyor musunuz gerçekten? Benimki durmuyor aşırı uykusu var ama uykuya geçemiyor açlıktan belki de. Çok modum düştü bebeğim mamayı içip de uyuyunca😞
etipuf Serrax saat başı memede, geceleri 4-5 saat emmiyo ilk uyuyo sonra yine saat başı memedeyken uyuyo yerine yatırınca uyanıyo
etipuf Serrax 2 ay 17 günlük, bende doymuyo diye düşünüyordum ama bol miktarda kaka, çiş yapıyor doktorda kilo alımı gayet iyi doyuyor merak etme dedi, mama kesinlikle verme dedi.
Serrax Gokce1504 ya psikolojisi çok kötü gerçekten de. Tüm emzirme sayfalarında yazan mamanın hazmının zor olduğu bu yüzden direk uyuttuğu,ama yani memede de hiç mi uyumaz. Tamam sütüme güveniyorum sütüm var diyorum ama bi çocuk hiç mi huzurlu durmaz ya. Resmen aç. 😞 günde en az 3-4 litre su içiyorum fazlası da olabilir. Rezene anne çayı içiyorum. Kendimi yormamaya çalışıyorum gerçi oğlum yeteri kadar yoruyor orası ayrı🤦🏼♀️ Hamdolsun tabii ki ama sütümle de doysun mutlu olsun çok isterdim. Sütü bol bol olanlara çok imreniyorum
Gokce1504 Serrax bende aynı içtiğim şey kalmıyor sağınca az çıkıyor memelerim hep yumuşak arada dolar bu döngü içinde gidip geliyorum doğduğundan beri 😂
Metehan123 Şu 2 3 güne kadar benimki de öyleydi saat başı emzirdiğimi bilirim ben doymuyo diye düyündüm mama veriyodum almıyodu mamaya memeyi verince yapışıyodu sanırım anneyi istiyo aç olduğundün değil de anneye ihtiyacı olduğundan meme istiyo olabilir sizinki de
Serrax Metehan123 aklıma atak da geliyor aslında. Bugün atak haftasının ilk günü olduğu yazıyor. Ondan da olabilir. Bugün gece vermem belki şimdi verdim diye. Sadece mamayla beslenenler yok mu diyorum abartmak istemiyorum ama mahalle baskısı çok geriyor beni. 😑
Metehan123 Serrax benim kendi annem diyo bana bu çoçuk aç sütün yetmiyo belli ki mama ver diye 1 2 derken sinirlendim sütüm sayende azalcak biraz daha sütün yok demeye devam edersen ddim daha bişey demedi
Esin35 Metehan123 bana böyle diye diye 35. Günümde sütümü bitirdiler sonunda Hemde bıçak gibi dopdolu olan göğsüm artık yumuşacık çok üzülüyorum 😔
Metehan123 Serrax 1 saat uykusu asla yok gündüz max 45 dk uyuyo 15 20 dk uyuyup kalkardı emzirirdim yatırrdım yine kalkardı adını hacıyatlaz koymuştum hatta 😂😂
Serrax Nzlshn kilosu iyi aslında 5800 dü 2.ay kontrolünde.3110 doğdu. Ama çok memnuniyetsiz mutsuz doymuyor diye düşünür oldum
Gokce1504 ANNEBALIIII evet bi de çok çabuk terbiye oldu 20 günde falan herkes 4 5 ayda oldu benim diyor anlamıyorum