Hilokiiii SeverusSnape Aşıya pek mantıklı bakan birisi değilim. Cip ile yönetiliyor diye gündem olmuştu bir ara
SeverusSnape Karas o kadar üzülüyorum ki euro veya dolarım olmadığına… “Kaç dolar ulan kendi ülkemde rahat rahat dolaşmak?!1?!1!!!” diyemediğim için çok üzülüyorum… 1 Usd = 8,53 TL şu an. Vay anam vay. Vay anam babam. Biz bitmişiz de halimize ağlayan yok :’)
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SeverusSnape Euroda, 10,45 kuruşu gördü. Adamlar 5 tane 1lik koyup hesap ödeyip gidiyor bizde aval aval izliyoruz. 🙈
Karas SeverusSnape ülkesini çok seven eşim bile dün ilk defa bu ülkeden gitme fikrimi onayladı şok oldum :) yavaş yavaş plan yapıyoruz. Ülkemiz gerçekten bi cennet ama bazı insanlar olmasaydı.. söyleyecek şey çokta işte ona bile hakkımız yok :')
SeverusSnape AyPerisiVeGokPrensininAnnesi instagram’da Almanya’da yaşayan Türk bloggerlar Euro çekilişi yapsa da katılsam… 100 Euro’ya bile razıyım. Devletimin pandemi destek parasından daha fazla valla🤪
Mom0988 SeverusSnape Bir tek sana guveniyorum ve bekliyorun.Tipimde turist olmaya musait 💜 Ceşme de vaka sayiları sıfırmıs inanabiliyor musun ?🥴🥴🥴
SeverusSnape Karas ben de ülkemi gerçekten çok seviyorum ama ülkemin bana sunduğu bu sefaletten artık çok yoruldum… İmkan olsa biz de gitmek istiyoruz. Pek yok gibi ama maalesef…
SeverusSnape Mom0988 ajshsjshs valla mı? Çeşme Yunanistan sınırları içinde falan mı acaba? Türkiye sınırları içinde olsa imkansızdı vaka sayısının sıfır olması… Düşündürücü🤔
Mom0988 SeverusSnape Tabi gelin gelin sağlıklı bi tatil icin Ceşmeye gelin diyor adam.😂 Ah ulan rıza parası olana corona bile ugramiyor görüyorsun degil mi ?
SeverusSnape Mom0988 Covid yasakları (tedbirleri) yüzünden evde otururken, turistlerin ülkemde maskesiz ve rahat rahat gezdiklerini görünce anlık ben;
Mom0988 SeverusSnape Vallahi sorma ya cildiriyorum su muhabbetlere yeminle gina geldi.Sanki bu ulkenin vatandasi degiliz 3 gun sonra turizm donemi biter hadi yasaklar geldi derler . okullar dun acilma karari aldi yarin kapanir.Artik maddiyatida gectim sanki kedinin fare ile oynadigi gibi oynuyorlsr bizimle 🥴🥴🥴
Selcan Adababy valla ben yasak falan alıştım artık bu duruma ama burda 2 3 hafta öncesinde herkese hakkımı helal etmiyorum markete gidenlere falan saydıran insanlar gezenlere misafir çağıranlara tatile gitceklere saydıran insanlar su an başlık açıyorlar misafirim geliyor yok tatille ilgili sorular vs 2 3 hafta öncesinde hiç öyle değillerdi herkese laf söylüyorlardi sanki hastalik bitti mi sadece yasak kalkiyor laf edenlerin hepsi ettikleri lafları yapiyor.
Adababy Selcan asıl ben o tür söylenen kişilere etmiyorum ben kimseye inanmıyorum yok ben anneme gitmedim yok ablamı görmedim ama bunlar geziyo diye kimse kimseye yalan söyleyip duyar kasmasın bence herkes bal gibide geziyo gezmezsek iki insan yüzü görmezsek kafayı yerşz
Selcan Adababy bencede öyle ama insanlara gelde bunu anlat sanki tek onlar evde gibi takılıyorlar soyleniyorlar sinir oluyorum bende 🤦♀️
1prens1prensesannesii Adababy zaten kimse annesine ablasına markete oraya buraya gitmediğinden yükseliyor bu virüs.. Sorsan kimse birywre gitmiyor ama bitmiyor virüs.. 🤔