Merhaba anneler. Kızım 11 ay 19 günlük. Beni hiç emmedi mamayla büyüdü kızım. 3 4 gundur pastorize süt içirdim ve hiç bir sorunla karşılaşmadım. Mamayı bırakıp süte geçmek istiyorum. Siz nasıl yaptınız bu süreci. Hangi kutu sütü terchi ettiniz bana anlatır mısınız ??