kalbenur canım ben casual cadillac air kullanıyodm ilk başlarda ama travel olduğu için malum ağırdı baya sattım Baston alcaz diye gittim ama oğlum 7 aylık kıyamadım bastona koymaya küçük daha. Onuj yerine chicco dual kwik one aldm 7kg araba tek elle kapanıp acılıyo içi higeniş ve bebeğim çok rahat etti. Okul çağına kadar rahat kullanılabilir 😊👍🏻 tavsiye ederim