Nilhanim aynen öyle. Bazı insanlar suistimal etmiş olabilir ondan böyle davranıyor olabilir tabi ki kendi tercihi. Ama asla numarasını vermeyen yada arayıp ulaşamadığım bir doktora gitmem. Çocuk bu yani. Kendim için olsa umrumda olmaz. Ama bazen acil durumlar olabiliyor tabiki acil durumda telefon etmek olayı çözmez hastaneye gitmek gerekir ama bazen insanın kafası duruyor ve sizi bilem takip eden doktorun yönlendirmesi bile iyi geliyor. Mesela benim oğlum tıkanırcasına kustu ağzından burnundan rahat nefes alamıyordu hemen doktorunu aradım benim muayenemde sistem yok, en yakın hastaneye git baksınlar sonra hemen bana gel, dedi. O an o ekipmanı olmadığı için müdahale edemedi ben ona ulaşamadan doktoru o diye gitseydim ve bebeğimin o ekipmanla müdahaleye ihtiyacı olsaydı bazı şeyler için geç kalmış olabilirdik o nedenle ben bu arama ve aradığında ulaşma olaylarına çok çok önem veriyorum