Canım topuk kanının hatalı alınmasından dolayı bizim üç kere alındı ikisinde yüksek çıktı son sağlık ocağında yaptılar onda değerler iyiydiki aramadılar.Bende tedirgin olmuştum ama hiç bir şey yokmuş.Sizinde öyledir belki tekrar alınsın bakalım inşallah aynı durumdur