ZBosma Ygtaras yanlışmış doktoruma göre öyleymiş diyelim ben ocakta kaynamaya başladığı zaman hemen ısınınca kapatırdım öyle olsaydı kettle de kaynatın derim dedi orada belirli mikroplar ölmüyormuş o yüzden ocakta kaynatmalıymışım ve 15 dk o yüzden termos çok iş görüyor hep sıcak suyum hazır oluyor size de öneririm 🌸
Ygtaras Aptamil evet noktacıklı kalıyor, sma öyle değil tamamen eriyor. Önceden kaynamış soğumuş suyu cezvedd ısıtıyorum ılıktan bi tık fazla halde içiriyorum
GiybetReis Ayalayay önce suyu kaynatıyorum sonra ılımasını bekliyorum. Termosumda sürekli ılıktan bi tık daha sıcak su hazır. Bir de sürahim var bebeğim için onda da hep kaynatılmış ılımış su hazır. Çok sıcak denk gelirse o şekilde ılıtmış oluyorum pratik oluyor . Aptamil kullanıyorum. Yolculuklarda bazen ortam ılıklığında olsa bile noktacıklık hiç oluşmadı