Minikkusuumm Kızlar 3 ay 24 günlügüz gece sıkıntı yok ama çocuk gündüzleri uykuya çalışmadığı için çığlık çığlığa oluyo baktilar gazı falan yok bildiğiniz iyi bi doktor varmı
Doga_sever Minikkusuumm medistate hastanesini siddetle oneririm. Orada bir kadin doktor vsrdi adini hatirlamiyorum ama hastane iyi bir hastane oldugundan doktorlarin hepsi cok ilgili zaten
marscicegi Çamlıca hisar hastanesindeki iki çocuk doktorunuda çok oneriyorlar, canan ve filiz hanım, gitmedim ama doğumu orda yaptığım için canan hanım baktı çocuk doktoru olarak, bide ilk hafta muayenesine gitmistik, gayet güzel ilgilendi
doruknaz Minikkusuumm o da iyidir. Oğlumun sunnetını yapmıştı😊. Aklınızda bulunsun emel hanımda çocuk alerji doktoru aynı zamanda.
Symasydmr Çamlıca Erdem Hastanesi Vural Kartal var kızım doğduğundan beri tüm kontrollerini o bakmakta ve çok sevecen anlayışlı her şeyi kolaylıkla anlatan olmadık durumlarda asla ilaç vs vermeyen çok tatlı bir doktor