4 aylık olmasına tam üç gün kaldı oğluşumun. Ve sanırım biz uyku gerilemesine başlayalı 4-5 gün oluyor. Nasıl uyutacağımı şaştım. Daha önceden de sormuştum. Önceden 8-9 arası uyurdu. Sonra kendisi uykusunu 7ye çekti. Ve şimdide 6da biz başlıyor mızmızlanmaya ağlamaya uyutmayı denedim uyumuyor da, uyusada yarım saat içinde tekrar uyanıyor. 7ye kadar oyalıyorum. 7de başlıyorum. Önceden emerken uyurdu şimdi emsedd uyumuyor. Emdikten sonra gaz al kucakta gezdir yatağa yatır. Okşa. Kaldır kucakta uyut yatır. Emzik atar emziği geri ver. En son 8e doğru uyur.
Kaçta uyutmalıyım.
Nasıl yapayım. Kendisi uykusunu aslında düzene sokuyor, onu fark ettim. 3 . Ayın başlarında her bir saatte 15-30 dk uyurken 3.5 aylık civarı 1.5 saatte 45-60 dk uyumaya başladı. Fakat işte, 16.00 dan sonrasını bir türlü beceremedik. O saatte uyuduğun da 18.00 da uyumak istiyor sonra 20.00 i bulur uyuması tabi hiç öyle yapmadım. Bana bi akıl verin ne olur..