ANNEBALIIII Canım bebeğimde 4 ay 10 günlük ilk zamanlar 1 1.5kilo alıyodu 3.5 ayında 600 gr almıştı doktor ayıma göre kilosu fazla zaten sıkıntı yapma takip edelim bakalım demişti bizdede meme reddi çok ağlama söz konusu uyurken emzirmeye çalışıyodum hep geçen yine 4 ay kontrolü için gittimde grm olarak az almıştı 500 gr falandı 20 günde aldığı doktor yine ayına göre iyi sıkıntı yok boyu uzamış boya gitmiş sorun yok dedi. Artık hareketliler dönmeye uyuma saatlerinin arası uzamaya kendi tokluklerını artık biliyolar ilk zamanlarkingibi her memeyi almazlar dedi diş çıkarttıklarında işler daha zorlanıcak şimdiden sıkıntı yapma dedi. Benimkinin şimdiden bi iki dişin yerleri belli oldu belkide ondan oldu diyoruz. Rabbim evlatlarımızı korusun