Areninannesiii Kizlar esim 108 li paketten molfix bez aldi ama dis gorunusu degismis yenimi degisti yoksa ben yenimi gordum merak ettim herhangi bir degisim varmi digeriyle
1prens1prensess Areninannesiii vala biz oğlum doğduğundan 13 aylığıa kadar kullandık çok pişik oluyordu bez değiştirdim öyle geçti 2 gin önce bezi bitti markete yetişemedik eşim bakkaldan aldı geldi banada sanki birazcık incelmiş gibi geldi dışını fark etmedim ama bu kadar ince değildi molfix o kadar kullandım hiç sızdırmadı şuan bu bez aşırı sızdırıyor
Kahveliseker Areninannesiii yesil paketi bilmiyorum da beyaz paket kullanıyorsanız evet değişmiş ben fark ettim. Eskisinin disi daha yumuşaktı. Simdi kagit gibi olmus. İci de kat kat ayriliyor🤦