Kızım 2780 gr 38+1 de doğdu şimdi 4 aylık ve 6.110gr kaç doktora götürdüm hepsi kilosu iyi anne sütüne göre dedi ama bugünki dr kilo alımı yavaş mama dedi mama vermek istemiyorum sütüm bol düzenli emse kilo alıcak ama sürekli emme ile sorunumuz var ama ben elimden geldiğince emziriyorum uykudayken falan baya doyuruyorum karnını sizce napmalıyım