Kızım 7 ayini geçiyor. Ek gıda veriyorum fakat sütüm cok miktarda azaldı ve özellikle gece yetmiyor yetmediği için sık sık uyanıyor sanırım. İki aydir böyle. Gündüz bi şekilde ek gıda meme yetirebiliyorum ama gece cok zor olmaya başladı. Kullandığınız uygun fiyatlı ama beğendiniz mama markaları var mi?