İyi günler hanımlar. 4 ay 19 günlük bi kızım var. Yaklaşık bir haftadır ellerinde ve ayaklarında minik su kabarcıkları çıktı. Bir iki taneyken çoğaldılar. Vücudunda başka yerde yok sadece ellerde bir iki tanede ayaklarda. Bugün sağlık ocağına götürdük bephantolun cilt bakım kremini önerdi. Aldım kullanacağım bakalım. Sizin başınıza böyle bir şey gelmişmiydi, sebebi neydi ve nasıl kurtuldunuz bu kabarcıklardan ? Kaşınmıyor rahatız etmiyor eminim ama onlar öyle durdukça evham yapıyorum ben🙄