Selam anneler
oğlum 22 aylık ailemin yanına geldim epeydir kafamdaydı memeden ayırma düşüncesi bugün 1 Haziran itibariyle başladım geceleri çok sık kalkması saatlerce emmesi gündüz can sıkıntısından gelip emmesi dişlerinin meme ucumu acıtması artık hepsi üst üste geldi ve bu kararı aldım inşallah sürecimiz güzel ilerler.
kahve salça sabır taşı vs çok araç duydum kesmek için ama ben göğüs ucuma elma sirkesi sürdüm azıcık sabah emmek istedi ekşi diye vazgeçti sonra epey gelmedi yanıma şimdi öğle uykusuna yatıracaktım geldi memeye yine ekşi deyip atladı 1 saat uğraştım uyutmak için ninni masal kolunu sırtını okşama derken uyudu dizimde kuzum 🥲
dua edin anneler hemencik geçsin sürecimiz 🙏🏻 Bu süreçte olan tüm anne ve çocuklara da duacıyım 🙏🏻