Sebastian Kızlar 6 aylık oğlum var 7500kg ve 65 cm hemşiremiz bugün kontrolde gayet iyi dedi mama hiç vermedim 2 haftadır ek gıda ufak ufak veriyorum ama normal şartlarda hep anne sütü kullanıyorum sizce nasıl?? Bebeği 6 aylık olanlar paylaşabilir mi 🧿
12_b Sebastian benim de erkek 9 kilo 200 gram boyuda 68 cok iyi dediler ben hem anne sutu hem mamayka besledim 5 ayliktan beri de yoğurt bisküvi veriyorum iste daha yeni yeni tadımlık veriyorim iste gunde yarim muz veriyorim yogurtla
homosapiens Sebastian hiçç karsılastırmayın anne sütü verıyormussunuz sadece kilosu iyi dedılerse iyidir cok kılo aldırmak cok kolay mamayla onemlı olan saglıklı olması
Yasemin38 Sebastian doğum kilosu fark eder. Birde her çocuğun gelişimi farklıdır. Doktorunuz iyi diyorsa sıkıntı yoktur
Sebastian homosapiens çok sağ olun evet yalnızca anne sütü 2 haftadır minik minik tadım yaptırdım o hazır mama 1 kez bile içmedi