Eşim dün akşam 9 gibi tereyağı getirdi merkezden alıp bende bölüp bölüp buzluga atıyorum. Alt buzdolabı tarafına koydum geride paketleyip koymayı unutmusum. Saba 10 gibi bölüp buzluga attım. 12 saat içinde bit sorun olmaz değil mi? Buzluk tarafına koyman da sakıncası var mıydı kızlar bileniniz varsa yardımcı olsun.