Eomeoni Tercih sebebim daha önce tecrübe edinen arkadaşlarımın olması en büyük etken.
Telefonda görüştü be bebeğin pipi Fotoğrafını istemedi onayladı ve tarihi belirledi. Güzel bir şekilde karşılama ve önce sohbet yapılacak işlemin nasıl uygulanacağı be öncesi sonrası konuşuldu. Hazırlık ve bitiş. Yanındaki yardımcısı ise nasıl bakım yapılacağını gösterdi. 3 günde bir resim attık bebeğin nasıl ilerleme kaydettik diye 1 ay sonra da muayene tabi bizim çocuk doktorumu 2 kere kontrolümüz olduğu için oda baktı her şey yolunda dedi şükür.
Fiyat olarak uygun olmaz arkadaşlarımızdan yararlandı az biraz 🤣 Ama asagı yukarı aynı fiyat 700/800