Arkadaşlar bebebğim 5 bucuk aylık ve diş çıkarıyor. Aslında sizisi ağrısı geçmişti ama birden ishal ve ateş başladı. Tamda ek gıdaya geçtiğimiz dönemdryim bişey bi dokundu diye düşünmeden edemiyorum. Doktor ishal ateş yapabilir dedi ama sanki başka bişi var gibi. Sizin bebeklerde ishal ve uzun süren birkaç kez çıkan ateş oldu mu?