kucukprensinannesi 1 1.5 aylık anneler bebişler ne alemde biz uyumuyoruz illa kucakta olcaz uyanıkken koyunca koltuğa yatağa geri ağlamaya başlıyoruz sık sık osuruyoruz bazen kakamızı zor yapıyoruz bazen kızarıp bozarıyoruz gaz çıkarırken sizde durumlar neler
Tdof26 kucukprensinannesi bizimde aynı sürekli bi ıkınma kızarma. Zaten hep kucakta ama asla koltuğa oturmak yok hep ayakta 😐
Lavinia07 kucukprensinannesi aynı durumlar bizde de var gece özellikle hiç uyumuyo hep emmek istiyor emerken uyursa da kucakta kalmak istiyo yatağına koyarsam hemen uyanıyo yoruldum 😣
kucukprensinannesi Tdof26 aynen öyle oturunca geri ağlıyor kafayı yicem iki dakika dinlenemiyorum sonra süt azalıyor