Tuba18 Karas buz lazer acısız ama sonrası çok etkili olmuyor bence ben 12 seans gittim ama şuan hepsi geri çıktı diyebilirim
Bir_prens_annesi Tuba18 asla eskisigibi olmaz diyorlaryeniden cikmasi cok kotu emekler bosa gidiyor desene
Akcm Bir_prens_annesi valla bn komple vucüt gidiyorum hibrit diod lazer buz başlıklı yanma hissetmiyorum ama acayip batma hissediyorum kıvrandıyor bni
AND-20 Bir_prens_annesi buz a da girdim alex e de ikide aynı biri tek tek atıyo diğeri bi anda tek fark bu iğneli olan da da tek tek oluyo onu da az da olsa biliyorum o biraz pahalı tabi yandıktan sonra bi da gitmedim gitmem de büyük ihtimalle