Cicismoms Bi ben sevmedim kilot bezi herhalde bezini baglarken ben altını cıkarmıyoruum hemen bezi takıp cekiyorum esofman ama kilot bezde 2 saat soyuyom bide onu giydirmek için pesinde dolanıyorum ondan gectim kilot bezin beli zayıf oglumda bile iz yaptı lastik izi görünce üzüldüm bida almadım hiç 😊