Sumeyraas pes etme aynen böyle devam et.oğlum şuan 15 aylık.8.ayından beri eli ile yiyebileceği şeyleri kendi yiyor.çoğunu mıncıklıyor,kimi ile oynuyor biraz da yiyor derken başarılı oluyor işte.ama hâla dediğiniz kıvamda değiliz canım.sebebi de henüz tam anlamıyla kaşık,çatal kullanamıyor (yamuk yumuk sokuyor ağzına)ilerleyen aylarda daha iyi olacağını düşünüyorum.sen çizgini bozmadan aynen böyle devam et.