Ebebekten 160 tlye aldım 1 kez hemen takıp cıkardım hiç uzun süre durmadı. Yani 5 dk filan durmuştur. Ben o yüzden hıc kullanılmamış diyorum. O aralar sütüm yoktu süt derdine düştüğüm için korse takmayı unuttum 🤦♀️160 tlye aldım 100 tlye satıyorum. İstenilen fiyata verebilirim. https://resimyukle.io/r/vBdlxsESCK