Pinartrkz Biz yaptırdık klemp yöntemi ile yaptı doktorun ilgilisinden memnduk doğrusu ama ilk 2 gün inanılmaz bir ağrı çekti bebeğim Buda normal tabi
Pinartrkz iki_prens_annesi yani şöyle söylim karton bardak koyacaklar ama benim bebeğim her hareket ettiğinde inanılmaz çığlıklar attı uyuşturucu krem vermişti doktor ama doğrusu çok etki etmedi çünkü kesi yeri klemp içindeydi zaten ilk 2 günü atlattıktan sonra gerisi rahat olur
Pinartrkz iki_prens_annesi Allah kolaylık versin biraz zorlu 2 gün sizi bekliyor ben ilk sünnet günü annemle beraber baktık bebeğime sabaha kadar uyumadık full ağladı içinizi karartmak gibi olmasın ama zaten bütün sünnetler zor oluyor şimdiden geçmiş olsun