Shrbn94 sadece pompa ile zor oluyor serum fizyolojik sıkıp sonra pompa ile çekiyorum.5 lik şırıngaya serumdan alıp 2,5 bi buruna 2,5 da bir buruna sıkıp bebeği yüz üstüne çevirdiğimde çıkıyor.(eczanedeki izotonik serumlardan alıp şırıngaya çekip kullanırsan ucuza geliyor.Buzdolabında saklıyorum)