Oğlumun 2 yaş hediyesi olarak güzel büyük bir vinç ,itfaiye arabası veya çekici almak istiyoruz.
Eşimde vinç işl. Olduğu için bu tarz büyük arabalara merakı çok büyük.
evde de oynayıp vakit geçirebilmesi için araştırma yaptım. Bruder ve Dikie markanın oyuncakları güzel daha önce bu markalardan alan var mı kızlar? Kalitesi fiyatını karşılıyor mu ? Teşekkürler şimdiden herkese🦋