Ayazinannesiseyda Merhaba arkadaşlar kuzum bir aylık oldu. Memede on dk kalıyor uyuyor yerine koyuyorum ağlıyor doyup doymadigini nasıl anlarım. Sanki hep aç kaç dk memede kalması lazım
Yusufali06 Ayazinannesiseyda günde 5 6 çişli bezi varsa ve kilo alımı iyiyse doyuyordur. Bunlar tamamsa emzirince mutlaka gazını çıkarın o sebeple de uyanıyor olabilir. Ya da son seçenek sebepsiz yere de uyanıyor olabilir. Benim oğlum son seçenekteki gibi 2 ay 8 günlük 🤦♀️
Ecre41 Yusufali06 benim kizimda bu son secenek arasinda galiba 🤦♀️ tam uyudu diyorum 5dk sonra basliyo aglamaya