Bebeğimizin kafa yapısı büyükmüş kilo da 3600 2 hafta daha bekleyelim dedi dr 3900 ü kesin bulur kendimi normal doğuma hazırlamıştım galiba sezeryan olucak aslında şimdi gelse belki dogurabilirim ama gelmiyo 🙊🤷♀️2 hafta daha beklerse bu sefer kilo yüzünden sezeryana alınır kafa büyüklüğü sınırda olup ta normal doğum yapan varmı