Simsiminannesii
Kızlar 4 ay önce spinal sezeryan ile doğum yaptım ilk 2 ay çok iyiydim ama 2 aydır geçmeyen sırt ağrısı eşim apandisitten ameliyat oldu kızım şuan grip ve 2 hastayla aynı anda uğraşıyorum bu sırt ağrısı da üstüne mahfoluyorum herkes spinalden dolayı ağrı olduğunu soyluyo bu ağrı nasıl geçecek 😣😣