Miniminimini anne sütü içen bebekler çok sık acıkıyor hemen sindirebildikleri için sürekli emzirme halinde olun benim doktorum bebekler ilk 3 ay sadece aç olduğu için ağlar demişti mama verirseniz evet uyur ama mama yapay olduğu için sindirimi zor ve uzun süre tok tutuyor ondan uyuyorlar