Seyhan06 oğlumunda tırnakları içe çok gömülü batmaya çok müsait kessem dert kesmesem ayrı dert. Bebekliğinde ilk 6 ay hiç kesmedim tırnağını uzamadığı için kesmememe rağmende batık olmuştu. Doktor Bactroban pomad vermişti 2-3 kullandım kurudu gitti. Şu an 22 aylık geçenlerde ayağını kaldırıma çarpmış yine aynı tırnağı batmış evde duruyordu krem 3 gün kullandım iltihabı kurudu. Merak etme yetişkin insandaki gibi ağrı acı olmuyor bebeklerdeki batıkta. Benim oğlum koşup oynuyo hiç göstermedi burası acıyo diye. Sadece şu sıra sandalet giydiriyorum ayakkabının içinde sıkışıp iyileşmesi güçleşmesin diye