Merhaba hanımlar. Benim oğlum 5 ay 9 günlük şu anda zaten atak döneminin sonlarında zaten çok huzursuz ama son 2 gündür kulağıyla oynuyor emerken özellikle veya normal dururken de bi bakıyorm elini kulaklarına götürüyor Zaten huzursuz olduğu için bir sıkıntısı mi var yoksa kulağını mı tanıyo anlamadım sizin bebekleriniz de yapıyo mu