Gunalpmomss Selam bayanlar . Oğlum 1 aylık bugün sağlık ocağına gittik oğlum 1 ayda alması gereken kiloyu 15 günde almış günde 2 kez filan mama da veriyorum. Hemşire mamayı bırak dedi. Belliki sütün yarıyo mamaya gerek yok dedi. Ama bazen zorunda kalıyorum çünkü doymuyo. Bunu söylediğimde yeter öyle bişey yok dedi bana. Mama anne sütünden daha mı çok kilo aldırıyo. Başlarda mama kullanmıyodum yine de bebeğimin kilosu iyiydi. Napsam acaba bilemedim. Fikrinize ihtiyacm var
Janss Gunalpmomss Maşallah 🌸 Sütünüz yaramış bebeğinize 🕊 Önce günde 1e indirip sonra tümden kesebilirsiniz mamayı 🤱🏼
Gamze0677 Gunalpmomss bebeğiniz size doymuyor kilo almışsa doyuruyor demektir sizi çok emmek istiyor demekki mamayı bırakın bence
Gunalpmomss Birgaripana mama vermesem tabiki daha iyi ama doymadığını hissediyorum sanki ağlıyo çünkü
Gunalpmomss Janss ay hadi inşallah yapabilirim 😔 geceleri baya zor oluyo sağıp veriyorum ama arada mamada veriyorum
Janss Gunalpmomss Yaparsınız 🌸 Oturttuğunuz düzeni bozmak biraz zor ve yorucu oluyor ama halledersiniz ♥️