Kızlar selam erken doğum yapıp 2.doğum da aynı sorunları yaşayanlar oldumu doktoruma sorduğum da ilk prematüre olunca 2.bebekte olma olasılığı yüksek dedi ama çevremde prematüre doğan diğer çocukları normal dünyaya getiren insanlarda var 2.çocuk düşünürsem cok acabalarda kalacağım korku endişe birçok şey yaşadım zorlu sürecler den gectı çok şükür şimdi iyi ama tekrar tekrar yaşamak zor olucak hangisine inanmalıyım bilemedim