Kbrasg 3 aylıkken bindiik hiçbir sıkıntı olmadı aksine güldü eglendimkonusmaya calıstı tek sıkıntı eşyalarla birlikte tek başına bir bebekle yolculuk yapmak bir kişi olmalı insanın yanında veya bagajın az olmalı aksi halde benım gibi ucaktan en son inersiniz ve kapıya yakın degilde uzaga park ederse ucak otobuse in bin toparlan hazırlan v.s yalnız olmak sıkıntı sadece kol çantam bide bebek var dersen bişiy olmaz ben eşimi kapıya çagırıp bebegı felan verip geri dönüp valizimi beklemiştim