yuhibu1920 Kızlar 10 ay 8 günlük bebeğim var emekliyor tutunup kalkmaya çalışıyor ellerinden tutunca yürüyor ama hiç yerinde durmuyor oyuncaklariyla oynamıyor fırlatıyor nerede oynanmayacak şey var onu istiyor. Ben de sürekli peşinde olmak zorundayım kafasını vuruyor sürekli. Hiçbir şeyle oyalanmiyor. Çit alıp içinde.oynasin diye düşündüm ama durmaz gibime geliyor. Hiçbir oyuncakla oynamıyor çünkü 😞
acimavi yuhibu1920 bence de çitin içinde durmaz sıkılır, benim kızım da 10,5 aylık evde beraberken kendi başına oyalanmıyor hep yanımda, bacaklarıma tutunup kalkıyor. Oyalayacak öneriler olursa ben de bekleyeyim burada
LilyaBn yuhibu1920 kızım 14bucuk aylık asla ama asla yerinde durmuyor. Evde dökmediği dolap, karıştırmadığı yer yok. Sabit durma süresi maksimum 4 - 5 saniye tam bir kurtlu. Yani demem o ki; her geçen gün dahada hareketleniyor daha çok dağıltıyorlar bunu kafaya takmayı değilde durumun normal olduğunu ve böyle devam edeceğini kabullenin❤️
Lidya-t Tam keşfetme dönemi bırakın karıştırsın ben tüm önlemleri alıp salıyordum eve dolap mı karıştıracak açıyordum kavanozları elliyordu çıkarıyordu altına sünger koydum düşünce kırılmıyordu .Bulaşık makinesini çok seviyor etrafına yastık koyup oturtuyordum beraber boşaltıyorduk kaşık bölümünde saatlerce dururdu bana hiç sarmazdı.Keşfetmesine izin vermezseniz sürekli size sarar kendi kendine oynamayı bu şekilde öğreniyorlar oyuncakla falan değil .Tencere tava koyun top koyun içine koyaun çıkarsın kapaklı şeyleri açmaya bayılıyorlar hafif açık koyup kapatıp açsın.Yani evde onu karıştırma bunu yapma böyle gün bitmez sizde sürekli peşinde koşmak zorunda kalırsınız.Ortamı siz ayarlayacaksınız ben bu sayede 6 saat canlı ders veriyordum bi kere bile paçama yapışmazdı
yuhibu1920 Lidya-t Evet ama sürekli kafasını bir yerlere vuruyor korkuyorum 😞 sandalyelere asılıp deviriyor her şeyi çekiyor günde kaç kere kafasını vuruyor 😞