bgmtnk Ben de hiçbir şey hissetmedim. Başımdaki hemşireye noluyor diye sorduğumda başladılar bile bebeği çıkarıyorlar demişti. Sadece biraz mide bulantı ve baş dönmem oldu hemen ilaç verdiler. Bebeği çekiştirdiklerini hissettim o kadar 😅
tirtilinannesi25 Mom0988 bazıları karna bastırıyorlar kan boşalsın falan diyor ama ben onu bile hissetmedim hatta aklıma o kadar takılıyor ki neredeyse doktoruma gidip soracağım siz bana eksik bir şeyler mi yaptınız diye 😀
Nurtalib tirtilinannesi25 bazilarina da diren takılıyor bana da ondan takılmamisti bende niye acaba bende yoktu ki diye düşünüyorum
Mom0988 tirtilinannesi25 Bana yaptilar onu son dogumda da ilk muaynede acı hissetmedim sonra bir daha yaptilar onu biraz hissettim ancak genel anesteziye gore cok daha konforlu.
Nevanin_annesi tirtilinannesi25 ben genel anestezi oldum ve çığlıklarla acılar içinde daha ameliyat odasından çıkmadan uyandım. Genel anestezi de acinla bssbasa kalıyorsun lokal gibi olmuyor.
Nurtalib tirtilinannesi25 boyle okudukça sezeryanimi belden uyusmali mi olsa diye düşünüyorum ilki genel anesteziyle olmustu dunyadan haberim yoktu
tirtilinannesi25 Nurtalib yani bana soracak olursanız belden uyuşma daha iyi. Hem bebeği hemen görebiliyorsunuz ayılma gibi bir dert olmadığı için hemen emzirmeye de başlayabiliyorsunuz.
Kuzeyim22 tirtilinannesi25 ben sezeryan olurken kusma hissi geldi masa da birde baş dönmesi oldu evet oğluşumu çıkarırlarken masada sallandım baya
Alpitom tirtilinannesi25 ben de hissettim her şeyi ayaklarımı hareket ettirebiliyordum. Sondayı çekiştirmeleri basıncı her şeyi hissettim
Nurtalib tirtilinannesi25 bu seferkinde isteyecegim insallah ilkinde de istedim ama bana olmuyormuş genel yapmamiz lazim felc kalma ihtimalin var dediler bakalim bunda ne olacak
Sinemmmmm tirtilinannesi25 benim o bebegi cikarirken sadcee bulantim olmustu bastirdiklari an baska birsey hissetmedim
Nurtalib tirtilinannesi25 evet canm dren delik acilip pis kan akmasi icin ama bana yapilmadi bazi hastalarda vardi ama
Hllnazalaz Sinemmmmm yaa sana rahat battı 11 sene sonra bi tekne kazıntısı oldu 🤭 ama çok şükür aynı oldu çok rahattı hiç sıkıntı yaşamadım ama nesil gittikçe fenalaşıyor onu anladım bu ufaklık tam bi afet 🤭🤭
Adanurymn tirtilinannesi25 bende bebegim ultrasonla bigun oncesinde bakildiginda 3820 cikti doktor karnim küçüktü o yuzden senden o kadar bebek cikmaz dedi takipli hastasi değildim bilmiyordu yani hamilelik surecimi bebegimin kilosunu vs. O yuzden kesi yerini kucuk kestiler ve kilosu 3765 cikti doktor bile sasirdiydi o kadar bebek ciktigina neyse bebegi cikartirken bastirdilar ben bastirilan yere hissetmedim ama boyunlarim sarsıldı acisini hissettim belden uyusmaliydim o narkoz bastirmayla beraber agzima geldi kokusu daha once narkoz aldığım icin biliyorum 🙄 sonrasında da o bastirilmanin agrisini boyunlarim cok çekti hatta ters biseyler gitti ne oldu bilmiyorum bi kaç igne yapmışlardı bana
Sinemmmmm Hllnazalaz arasi baya varmis canim ben arayi uzun tutmak istemiyorum kizimda akilli bi bebek cok sukur 1 yasina girecek iste ama 2. Sezeryandan cok korkuyorum
Hllnazalaz Sinemmmmm benim büyük kızım çok yaramaz ve huysuz bebekti anca unuttum sıkıntılarını 🤭 sakinse bebeğin bekleme yap hemen beraber büyüsünler hiç korkma çok rahat