Kızçeler günaydın bebişinizle ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz ya da o aydayken yaptınız?oyun halısı aldık biz onla oynuyor.Yüzüstü 15 dakika bırakıyorum sabah akşam doktorun tavsiyesiyle.Cıngırakla oynatıyorum .Hava güzelse sosyal mesafeli olarak parka götürüyorum hava alsın ya da bahçeye indiriyorum temiz hava alsın diye.Şarkılar söylüyorum,kucagıma alıp dans ediyorum .Başka neler yapabilirim siz de durumlar ne ?