Nlayikra Kızlar mayısın 19 da reglim bitti ve 23 Mayıs’ta regl sancılarım ve bel ağrılarım başladı yumurtlama günüm geçti yumurta ağrısı dedim ama geçti yumurtlama dün test yaptım çıkmadı sizce bu erken adet sancısı nedir ya bilginiz varmı ?
Deniz92 Nlayikra üşütmüş olabilir misiniz bu kadar erken olmaz diye düşünüyorum ama yine de test yapın emin olmak için😊
Nlayikra Deniz92 ustugun zaman böyle ağrılarım olmaz ki bu resmen regl sancım yani birde beyaz akıntı eşliğinde