Karakiz ay kiyamam yaaa minicik daha. Ben hamileyken bobrek tasi dusurdum. Bobreklerim taslarla doluymus. Oglumu erken dogurdum hatta. Ameliyat oldum 29. Haftamdayken. Gilaburu surubunu bende ictim. Doktorum icme dedi ama dayanamadim sancilara😔😔ameliyata girerken tasim dustu ama bitmedigi icin tekrar ameliyata girdim