Edakrby cok kötü bir durum ya. İlk zamanlar benım oglan aşırı babaanneciydi. Bana da hiç gelmezdi . Hergun suda oynatıyorum,hergun parka götürüyorum,saatlerce oyun oynuyorum,bazen çikolata veriyorum. Benımki kucak bebegi ben kucakta gezdirmediğim için gelmezdi bana sımdı bende kucakta gezdiriyorum artık o sorunumuz yok sukur. Senın yerınde olsam o komsudan uzak tutardım ben cok kıskancım yapardım bunu.